Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
Mungkin terakhir
Sakura yg terakhir sebelum balik Malaysia.

sakura

sakura

sakura

sakura
koleksiku comments(6) -
Cake decorating set
cake decorating setSemalam semasa orang lain sibuk beraya, aku pula bershopping sakan. Heheh.. takdelah beli banyak barang pun.

Ni salah satu barang yang dibeli. Beli buat koleksi.Tapi entah bila nak mulakan projek baruku ni. Sebenarnya tak tahan godaan tengok hiasan cupcake yang cantik-cantik kat net ni. Bila dah jumpa alat-alat ni terus beli.

Dari hari ni sehingga ahad nanti akan sibuk dgn persiapan untuk koudaisai pada sabtu dan ahad nanti. Terpaksalah projek aku tu ditangguhkan buat sementara waktu.

koleksiku comments(4) -
Carrot
carrot
koleksiku comments(0) trackbacks(228)
Biasa tapi tak selalu
telurMungkin di antara kita pernah jumpa dengan sebiji telur yang ada dua telur kuning tapi tak selalu.
koleksiku comments(4) trackbacks(309)
<< | 2/2 |
Related Posts with Thumbnails