Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
Matahari
Dah lama tak snap gambar-gambar keindahan alam. Nih amik semalam dari halaman rumah sambil ngintai-ngintai Afiq dan Aina main kat taman.


Am comments(3) -
スポンサーサイト
- - -
Comment








Subhanallah..cntiknye kak yani..bestnye k.yani dpt tgk suasana mcm ni slalu..klu sy, kna p pntai2 k, bukit2 k, bru lh tgk permndgn mcm ni...umh akak kt kwsn mn nih?
from. iza.. | 2010/03/07 11:17 |
iza.. kalo baca blog iza tu.. macam dekat ja kita ni. Tempat(jusco bm) lepak kita pun sama ja nih.. ehehe. Tempat akak ni dekat sawah padi.. dlm 10km dr pantai.. tu yg bleh nampak pemandangan macam ni. Hari-hari boleh nampak..
from. yani | 2010/03/09 10:22 |
heheh..ye k kak? smlm pn za pegi jusco, cri hadiah utk colleague yg nk brtukr nextwik..erm, akak duk parit buntar kn? waa..bestnye umh kt pantai n swh padi..area mana ni kak? za duk sg petani..dekat jek nk pegi pun..
from. iza.. | 2010/03/10 15:07 |
<< NEW | TOP | OLD>>
Related Posts with Thumbnails