Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
Mini burger nugget
mini burgerMini burger nugget ni untuk bekfes pagi tadi. Sedap,senang dan yang penting anak-anak suka. Tapi ada sikit kekurangan mini burger ni.. takde tomato. Stok b uah tomato dah abih :p

Kat atas burger tu cucuk dengan kayu pencungkil tu supaya bila budak-budak makan, isi dalamnya tak akan tercicir.













mini burger
Roti comments(3) -
スポンサーサイト
- - -
Comment








Rupenye kena pakai pencucuk tu ehh klu xnak kasi berterabut..hehe..baru ku tahu.. :p
from. Zeta | 2009/11/06 10:09 |
Rajin betoi Yani buat presentation untuk anak2n kan!
from. Kak Watie | 2009/11/06 15:12 |
zeta.. burger kecik bulihlah.. kalo yg besar tu kena cucuk dgn kayu sate agaknya ehehe.

ehehe.. rajin buat bila dorang suka mkn. :-)
from. yani | 2009/11/06 21:55 |
<< NEW | TOP | OLD>>
Related Posts with Thumbnails