Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
Before & After
Minta maap... minta maap semua.. Ni baru ada kesempatan nak tulis entry ni.. Hari tu nak cepat.. takdan nak tulis apa2..

Gambar2 kat bawah ni diedit dgn photoshop. Kenkononnya biar nampak macam gambar lama.. kihkihkih macam takdak kerja je aku ni..

Sebenarnya saje nak merehatkan dan menenangkan fikiran dari memikirkan kerja2 rumah yang tak pernah abih2 tu. Dah lama betul tak mengodek2 photoshop ni.. rasa seronok plak. Tapi uhuhu.. takleh dok lama2 depan pc... takleh nak ponteng2 bila dah jadi mandor ni.

MANDOR.. hihi kerja baru sejak dak kecik dah pandai merangkkan.. macam kata kak watie kat komen entry sebelum ni keskeskes.

Before


After


Before


After

family comments(4) -
スポンサーサイト
- - -
Comment








Salam Yani...nape ...edit kasi gelap ker...!!
from. Kak Watie | 2009/10/26 11:59 |
kak yani..jap jer baby dah beso...dah makin nsemmmm...huhuhuh
from. erni | 2009/10/27 15:14 |
tu la.. rasa macam baru je lepas bersalin
from. yani | 2009/10/29 09:13 |
Ur kids r soooooo lovely! ;)
from. Love | 2009/10/29 23:05 |
<< NEW | TOP | OLD>>
Related Posts with Thumbnails