Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
Salam ramadhan ke-18
 alif"Salam ramadhan ke-18 buat semua ye. Hari ni mama saya masak nasi lemak hijau dengan ayam pandan. Ayam pandan tu mama perap semalam lagi. Kenkonon nak masak untuk berbuka semalam.

Tapi macam biasalah kalau hujung minggu atau hari cuti papa bagi mama saya rehat.
Semua periuk belanga kat dapur turut cutilah.


Papa pergi beli kat pasar malam
untuk makanan berbuka semalam.


Ini ler nasi lemak hijau dengan ayam pandan yang mama saya masak. Tapi ngape nasi tu tak nampak hijau pun!.. "



nasi lemak
Ramadhan comments(2) -
スポンサーサイト
- - -
Comment








Salam Yani...ha...nape tak warna Ijao pun???Apa-ape pun mesti sedap tu...lepas tu ngantuk...kena nasi lemak...betul tak?
from. Kak Watie | 2009/09/09 09:40 |
hi k.yani....cam cedap jer meh sepinggan...
from. umiey | 2009/09/10 13:00 |
<< NEW | TOP | OLD>>
Related Posts with Thumbnails