Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
Salam ramadhan ke-4 dan ke-5
 " Selamat berbuka kepada yang baru berbuka, Selamat bersahur kepada yang baru bangun sahur dan nak bersahur. Untuk hari ke 4 dan 5 ni mama saya sibuklah. Dia tak sempat nak ambik gambar masakan dan membebel kat sini. "



Lepas baca msg kat chatbox di sebelah tu baru perasan terlupa nak bagitahu..
hihihi sebenarnya ini kerja si kakak dialah.. ngengada pakai tudung kat si adik. Ni gambar masa kat dalam kereta. Baru lepas ambik si kakaknya balik dari kelas KAFA. Bb Alif ni duduk belakang dengan kakaknya.

Bila sampai kat rumah, macam biasalah.. mak dia ni pi buka dulu pintu rumah. Lepas tu baru ambik dak kecik tu. Bila buka je pintu kereta.. terkejut ada, tergelak pun ada bila tengok bb alif pakai tudung. Kiutlah pulak tengok.. yang si kakaknya duk gelak-gelak tengok si adik. Si adik pula ikut gelak bila tengok kakaknya gelak.. Entah bila lagi dia pakaikan tudung kat bb alif tu. Patutlah happy semacam je dua beradik tu dalam kereta sepanjang perjalanan balik ke rumah.
Ramadhan comments(2) -
スポンサーサイト
- - -
Comment








Pandaiiii mama alif!!! pastu yg jd model si tembam yg tomel ni ya!!! hihihi..... alahaiiiii...comellnyer!!! bb alif dah pandai buat apa kak? :D
from. Ika | 2009/08/27 08:14 |
ika tu kerja si kakaknya. dia ni suka buat memacam kat adik dia. Nasib baiklah adik dia tu tak reti lagi.

bb alif baru boleh meniarap.. tak merangkak pun lagi tapi bila kita angkat dia berdiri.. mulalah kaki dia melangkah.. eksen nak jalan.. padahal berdiri pun tak kuat lagi.
from. yani | 2009/08/27 10:50 |
<< NEW | TOP | OLD>>
Related Posts with Thumbnails