Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
Kenduri Kahwin di Bandung part II
Salah satu hiasan yang ada kat situ
 

Meja makan pengantin


Ada macam-macam jenis makanan. Setiap gerai.. err gerai ke panggilnya.. mewakili satu jenis makanan. Sate pun ada juga. Siap dibakar kat situ. Tapi satenya tak sama dgn sate di malaysia. Hampir semua jenis makanan yg aku rasa.


Bahagian tengah diletak nasi dan segala jenis lauk pauk. Yg ni last sekali aku try. Tu pun perut dah penuh. Dapat rasa sikit-sikit je.

Makanan lain tu pun bukan makan banyak sangat. Sekadar rasa je.. . Tapi dah banyak jenis, walaupun sikit penuh jugalah perut ni.









Holiday comments(2) -
スポンサーサイト
- - -
Comment








kakk..cantiknya perkahwinan tu..dari pengantin sampai ler perhiasannya..pengantin tuh sama cantik sama padan bagai tembikai dibelah 2.berseri2 betullah... cara menghidang mknn pun berbeza ek..
tq kak..dpt gak pengalaman nengok tmpt org melalui gambar2 nih... :D
from. HaSue | 2009/08/18 23:02 |
canteknye............pengantinnye pon cantek.................semoga berbahagia selalu...:)
from. si cantek | 2009/08/20 14:13 |
<< NEW | TOP | OLD>>
Related Posts with Thumbnails