Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
Welkam back
 Olala.. dah ada kat Msia dah ni.. ada org rindu ka.. wakaka perasan jap. Sebenarnya tengahari selasa lagi sampai sini.

Untuk yg tak tahu ke mana diriku ini menghilang selama seminggu.. sebenornya diriku gi makan kenduri di Bandung.. kendurinya hari sabtu ja.. hari selebihnya tu  shopping sambil jalan2 tengok tempat org.

Hari rabu.. semalam tu apa lagi.. kena ler mendobi utk stok baju selama seminggu kat sana. Tu pun tak bleh nak dobi banyak2. Takdak tempat nak sidai. Terpaksa bawa kerja tu ke hari ni. Tapi hari ni hujanlah pulak :p

Semalam tu walaupun banyak mendobi takdak ler letih mana. Sebab ada MIL ku yang rajin itu.. hihihi. Dia yg tolong masukkan kain dlm mesin basuh, tolong sidai, tolong angkat dari jemuran dan dia juga tolong lipat. Kain-kain yang basuh semalam tu takdan nak selonggok kat dalam bakul. Kalau harapkan menantu dia ni.. rasa-rasa hari ni pun tak abih lipat lagi. Hari ni dah takdak sape nak tolong basuh kain. MIL dah balik kelate pagi tadi.

Gambar-gambar masa gi kenduri tu nanti akan ku kongsikan kat sini bila ada masa free. Pengalaman baru gi kenduri di tempat yang berlainan budaya. Berbeza sungguh dgn kenduri kawen di tempat kita. 

Komen-komen diblog ni pun akan dibalas nanti.. nak kena sambung sidai kain ni.. kat luar tu dah nampak panas kembali.

Holiday comments(0) -
スポンサーサイト
- - -
Comment








<< NEW | TOP | OLD>>
Related Posts with Thumbnails