Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
Tembikai oh tembikai
 Gambo aiskrem tembikai ni dah lama diambil tapi hari ni baru berkesempatan nak tempek kat sini. Alasan standard BUZY!! .

Tembikai yang aku beli kat Econsave 2 minggu lepas ni merah sungguh. Rasa pun memang manis sangat. Kihkihkih pandai aku beli buah tembikai kali ni..

Tapi sebenarnya bukan aku yang pilih pun tembikai tu. Cleaner kat econsave tu yang tolong pilihkan. Konpiden je dia gitau tembikau yang aku pilih tu tak masak. Dia suh aku ambik yang dia pilih.

Oleh kerana aku ni bukan mahir dalam bab pilih memilih tembikai ni, aku pun percayalah cakap bang bangla aka cleaner tu. Bawa keluar semula tembikai yang aku dah masukkan ke dalam troli tu dan ambik pula tembikai yg dipilih oleh bang bangla tu.


Oleh kerana tembikai tu besar sgt, separuh aku frozen, separuh lagi makan gitu-gitu dan juga buat jus.



Air tembikai ni bila dicampurkan dengan laici sedaplah pulak. Tak campur pun sodaplah jugak.. kihkihkih..


Jom Makan comments(1) -
スポンサーサイト
- - -
Comment








baik atinya cleaner bangla tu eh kak..ader pngalaman tanam tmbikai kot dulu2...hehe.lenkali suruh dier jelah pilihkn..hihi
from. HaSue | 2009/07/05 12:32 |
<< NEW | TOP | OLD>>
Related Posts with Thumbnails