Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
Minta Maaf

Minta maaf banyak-banyak pada adik-adik dan kakak-kakak sekalian kerna myresipi.com takleh buka dari entah bila sehingga 6 hb lepas.

Masa kejadian tu saya berada kat kampung. Sibuk dengan urusan persiapan perkawinan adik ipar sampai tak sempat nak gi CC..



4hb jun baru dapat tahu dari Aziemas yang myr takleh buka. Kalau tak mungkin hari ni baru tahu kot.. hari ni lah baru boleh online dgn tenang.. ni pun online dari bilik hotel. Jumaat depan baru pulang semula ke penang.

6hb Jun tu try usahalah dapatkan talian internet. Nasib baiklah ada juga yang sudi bagi pinjam celcom broadband dia walaupun sekejap. Sempat jugalah buat apa yg patut dgn myr tu. Harap lepas ni myr takde masalah lagi.

Terima kasih pada Aziemas & family kerana sudi datang masa kenduri hari tu.. ehehe dapat jugalah kenal2 dgn dia sekeluarga. Selama ni hanya kenal melalui internet ni ja.

aziemas & me

kih..kih..kih gelak sket kat Azie tu..  katanya dia rendang padahal kecik ja orgnya berbanding dgn org yang kat sebelah dia tu... uhuhuhu
aku..akulaa comments(0) -
スポンサーサイト
- - -
Comment








<< NEW | TOP | OLD>>
Related Posts with Thumbnails