Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
Kejam!!
Kejam sungguh!! . Pokok limau kasturi aku telah botak. Yang tinggal hanya buah. Daun abih dimakan oleh sang ulat tanpa ada perasaan kesian kat pokok itewww.

pokok limau kasturi

Ni lah sang ulat yang dah kekenyangan. Huwaaa... naperlah daun limau aku yang jadi pilihan. Naperlah ko tak makan rumput-rumput kat rumah aku ni.. kalau ko makan takyahlah aku nak upah orang potong rumput lagi... ekekeke
ulat
Kebunku comments(6) -
スポンサーサイト
- - -
Comment








erkk akak,geli nye tgk ulat tttuuuuu...eiiiii...

from. as_c0mei | 2009/04/16 19:23 |
err..ulat tu nak jadi rama2 kot..acu tunggu 2-3 hari lg..kot2 dia jadi kepongpong pulok...
from. zaliana | 2009/04/16 20:25 |
nasib baik ulat tu cuma makan daun pokok limau jek. kalo makan ngan limau2 tu skali mau gondol pokok limau akak. akekekekekeke! sabo kak... ulat tu saja menge'test' kesabaran akak. kehkehkeh
from. 14sept | 2009/04/17 19:18 |
Salam Yani,
Errk...terkejut akak tgk gmbar ulat tu....arghhh. Kak Feeza mmg takut dan geli giler ngan ulat...Kalau nak limau kasturi yang gemuk2, meh umah akak. Mmg sihat2 buahnye, kalau buat air limau or air asam mmg puashati.
from. feeza | 2009/04/20 11:53 |
Yani...itu lah tanah air kita....pokok senang tumbuh, ulat pun senang dtg serang.....depa tu makan cepat tau, tu pasal pokok, sat saja daun habis botak (oppsss!!!..terpandang 2 insan dibawah tu yg "botak2" manja...awww!!!!)..amponn yani!!!
from. ah mat gebu | 2009/04/22 12:39 |
Za.. a'ah la.. ada yg dah jd kepompong pun.

Jiya... ehehe ada gak ler dia tinggal utk tuan dia.

Waalaikumusalam kak feeza... kalo yani .. ulat tu ok.. tapi katak ehehe geli geleman.. tingin gak nak gi umah kak feeza.. terliur tengok kek2 kat blog akak tu.. sodap2 je nampaknya..

cik mat.. yg si botak besar tu memang sentiasa gitulah.. pantang rambut panjang mulalah dia poning kepala.
from. yani | 2009/04/23 11:43 |
<< NEW | TOP | OLD>>
Related Posts with Thumbnails