Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
Mulberry lagiii...
Mulberry dan mula meranum..

mulberry

dan ni pula dah mula keluar putik-putik buah yg baru
putik
Kebunku comments(8) -
スポンサーサイト
- - -
Comment








uwaaa.....ku ditimpa JELES tengok buah masak ranum gitu..err yani pokok ni dok kat tempat panas takpe ke? lama tak nak tunggu dia berbuah? manis ke masam ? hehe byk tnaya la pulak :D
from. zaliana | 2008/04/25 18:02 |
Salam Yani... saya pun ada tanam tapi daunnya tak sehijau Yani punya. Belum ada tanda tanda nak berbuah la...
from. hazila | 2008/04/25 18:15 |
Za.. yani beli yg dah keluar buahlah.. la ni makin banyak pulak keluar putik2 dia tu.. ok je pokok ni dok kat panas.. kak hani kata kalau kat msia ni dia berbuah sepanjang tahun.. yg kak hani tanam kat jepun hanya sekali je setahun.. yg kaler hitam tu dah manis.. yg merah tu ada rasa masam lg.. buah ni elok utk mata dan daun dia boleh wat ulam.. Za tanamlah.. sronok pulak tengok.. pokok kecik lg tp dah keluar banyak buah..
from. yani | 2008/04/25 18:18 |
Hazila.. beli yg x berbuah lg ke?.. Yani beli yg dah berbuah.. makin excited pula bila tengok banyak putik2 yg keluar..
from. yani | 2008/04/25 18:22 |
Saya beli yg masih kecil. Tapi lepas tengok pokok Yani, balik rumah belek belek pokok saya dah nampak putik kecil. Seronok sgt.
from. Hazila | 2008/04/26 09:44 |
huhu, tgk gambar jer pun dah kecur air liur. kita pun tak pernah makan buah ni. huaaaaa, jakun jugak tgk gambar kak yani ni.
from. | 2008/04/29 01:13 |
kt msia ada jual ke heee jakunnyer heheheh..tak pnh jumpa ar, sbb bab tanam2 ni kita tak minat tp tgk pokok ni mcm best jer........tgk 'rmh' org sume penuh ngan bunga@ tanam2an tp rmh kita 0 jer..hehehe ada pon pokok kunyit je kikikiki...nk belai pokok tu yg M...smpt lg akak belai pokok ekkk dlm bz2 ni :)
from. azie | 2008/04/29 09:53 |
salam... cantik gambar rambutan tu.. hehe
from. hijz | 2008/05/04 13:51 |
<< NEW | TOP | OLD>>
Related Posts with Thumbnails