Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
1 image for 6 menus
Seharian hari ni aku dok terkulat-kulat depan pc.. baru siap buat coding utk header dan menu.. uih lama betul.

Actually aku tak 100% pun dok tumpu kat kerja yg sepatutnya aku buat tu.. sat aku jenguk sana.. sat aku jenguk sini..heheh.. Pastu chat sat dgn ex-housemate masa aku study dulu.. dok dgr luahannya yg tension dgn bos dia tu..opsss silap tu.. mana boleh nak dengar.. dok baca je lah apa yg dia tulis tu..

Tapi hari ni aku berjaya buat teknik yg belum aku guna sebelum ni... berkongsi satu image utk 6 menu . Sebelum ni terpaksa cut utk setiap menu. Punyalah leceh kerja. Tapi taklah seleceh yg dedulu punya.. Kalau tengok semula hasil kerja aku yg dulu kala tu.. memang teruk sket html codingnya.. kiranya sekarang ni dah ada improvement lah..
Aktiviti comments(0) -
スポンサーサイト
- - -
Comment








<< NEW | TOP | OLD>>
Related Posts with Thumbnails