Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
Tat nenas
Tat NenasNi kueh raya yang aku buat di hari ke-2 raya. Heheh.. orang lain dah beraya sakan, aku masih sibuk menguli kueh. Semalam aku berjaya siapkan kueh tat nenas ni..

Heheh.. kalau orang lain tengok rupa kueh aku ni pasti tak terfikir pun tat nenas. Sebenarnya aku takde acuan tat tu.. main buat bulat, pastu boh inti buat macam buah melaka.. pastu tekap dgn acuan anpanman. Waallaaa......... てれちゃう

Tart comments(2) -
スポンサーサイト
- - -
Comment








hi yani. Selamat hari raya, Maaf zahir & batin ye.
Tukar 'langsir' baru sempena raya ke ni...cantik
from. faruha | 2006/10/26 22:15 |
kak ruby sama2lah kita..selamat hari raya dan maaf zahir batin.
from. yani | 2006/10/27 14:13 |
<< NEW | TOP | OLD>>
Related Posts with Thumbnails