Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
Jus timun
jus timunKat jepun macam-macam sayur yang dia orang buat jus. Jus tomato, timun, celery, bayam, lobak merah, daikon, peria dan macam-macam lagilah. Selama ni rasa peliklah bila dengar minuman berklorofil ni. Selalu fikir sedap ke.. macam manalah rasanya..

Kat Malaysia dulu glamer juga minuman klorofil yang diimport dari jepun ni.. Tak tahulah la ni masih glamer lagi ke dak. Harganya perghh.. bukannya murah. Tapi dah orang yang jual tu kata boleh hilangkan rasa letih, jadi sihat dan macam-macam lagi kebaikkan, ramai orang yang sanggup beli. Tak kira yang dok di bandar atau di kampung-kampung ramai yang terpengaruh dengan minuman klorofil yang diimport dari jepun. Errr.. rasanya mungkin lagi sihat kot kalau blend sendiri sayur pastu minum. Nak-nak sayur fresh yang ditanam sendiri.

Semalam aku trylah buat jus timun ni.. Alhamdulillah semua family suka.. si budak kecik dua orang tu pun suka. Lepas ni nak try buat untuk sayur-sayur lain pulak.
minuman comments(0) -
スポンサーサイト
- - -
Comment








<< NEW | TOP | OLD>>
Related Posts with Thumbnails