Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
Buka posa
Hari Ahad dan semalam sibuk dengan acara berbuka posa. Hari Ahad pi buka posa kat rumah Kak Fidah.. emm best semua masakkannya tu terutamanya murtabak. Husband pun kata gitu juga. Dia pun banyak makan murtabak hari tu. Kalau buka restoren pun boleh laku ni.. Terima kaceh tuan umah.. lain kali jemput ler lagi..;) .

juadah berbuka


Kak Hani pula bawa cucur badak dengan buah-buahan. Cantik je cara dia potong buah tu.. emm boleh tiru ni..

juadah berbua

Untuk buka posa semalam, tak sempat pun nak ambik gambar. Buka posa ramai-ramai ni seronok sangat.. terasa macam dok kat Malaysia kena pulak juadah masakkan Malaysia.グッド
Rumah kawan comments(7) trackbacks(0)
スポンサーサイト
- - -
Comment








mmm.. bestnyaaa.. sedap tu... akak pun terlupa nak amik gambar bila masa jemput kawan hubby semalam... biasala bila dah lapar tu.. camera mmg ntah kat mana...
from. lynn | 2005/10/11 12:26 |
uih..banyaknya kak fidah masak..berapa ramai yang datang..bes kan bukak posa ramai-ramai..
from. jem | 2005/10/11 21:00 |
Jem.. 4 keluarga je..
husben kak fidah yang masak.. memang best!!
Macam mana dgn buka posa kat umah kak yan.. tt2 best juga... rugi takleh nak join arihtu..
from. yani | 2005/10/11 22:58 |
yani, bukan cucur badak la sayang. cucur keria tu. badak yang ada inti, gemuk dan bulat. he..he...
yani nyer tepung pelita, balik rumah tak bagi kat orang lain dah. kiter sorang jer makan senyap-senyap muhhi...hi...
murtabak... bestkan!! nanti leh order kot. ne..fidah san
from. hani | 2005/10/12 01:45 |
aiya.. silap ka...
cucur keria ka tu..
apa daa.. bulan posa ni tak hengat nama kueh..
eheheh.. padahal tak posa pun.. :)
from. yani | 2005/10/12 10:29 |
bukan main besar2an lagi orang belah sana berbuka...selamat berbuka puasa!
from. ha | 2005/10/12 12:26 |
terima kasih semua kerna sudi dtg.tambah2 bawa kuih muih buat juadah. sori le jemtat ..tak tau macam mana nak contact.. lain kali datang ye rumah..
from. fidah | 2005/10/14 19:09 |
Trackback
この記事のトラックバックURL: http://yani.jugem.cc/trackback/193
<< NEW | TOP | OLD>>
Related Posts with Thumbnails